Missie

“We willen met Van der Griend Groep altijd een stralend resultaat leveren en door de markt worden gewaardeerd als leverancier van de beste kwaliteit.”


Van der Griend weet wat er nodig is om succesvol te zijn en wat zijn klanten verlangen: kwaliteit, professionaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid.  En het maakt daarbij niet uit of het gaat om stralen, spuiten of het herstellen van schades, zoals het ook niet belangrijk is om wat voor voertuig het gaat. Van der Griend levert kwaliteit. Altijd. 


Daar wordt elke dag hard aan gewerkt. Dankzij die visie behoort het bedrijf in zijn bijna 40-jarig bestaan tot de beste industriële spuiters van Nederland.  

Klant gaat voor

"Wij moeten meerwaarde creëren voor onze klanten."
Van der Griend hanteert een eenvoudige filosofie: kwaliteit, kostprijs en levertijd van de werkzaamheden zijn conform afspraken.


En omdat stilstand achteruitgang betekent, heeft het verbeteren van de kwaliteit voortdurend de aandacht. Bijvoorbeeld door het toepassen van de Kaizen-filosofie, waarbij ervan wordt uitgegaan dat de vakkennis en de inzet van de medewerkers het succes bepalen. 


Het bedrijf stelt zich altijd klantgericht op. Als de klant vraagt om een totaaloplossing, dan biedt Van der Griend die. Bijvoorbeeld door de totale regie van een project over te nemen. Het zijn deze zaken die een klant blij maken.

Ervaring als basis voor groei

“Groei is de basis voor het continu verbeteren van het klantproces.”

 

Van der Griend heeft 40 jaar ervaring weten om te zetten in loyale klanten. En die terugkerende en tevreden klanten doen dat onder meer vanwege Van der Griends voortdurende zoektocht naar kwaliteit. Kwaliteit van de werkzaamheden, maar ook zeker de kwaliteit van de processen door de brede ervaring binnen het bedrijf.

logo
© van der Griend Spuiterijen 2017